Gääääsp

Fy fan vad trött jag är alltså!
La mig i sängen för att se på  "Tough Love" men det
gick ju sådär kan jag säga, somnade hela tiden.
Så hängde inte riktigt med, haha. Uscha.
Funderar seriöst på att lägga mig och sova nu,
även att klockan bara är sju typ, jag är jättetrött :/

Längtar verkligen efter imorgon då är det
en ny dag och en helt ny vecka, hur skönt som helst.
Imorgon börjar jag även om också (med vad är hemligt)..
Kommer nog kännas som en ny start på livet typ, hoppas allt går.
Praktik imorgon också, om inte jobbet ringer då, wonderful :)
Fan, det är minus 18 gradet ute nu, helt sjukt.
Hoppas verkligen inte att det är så kallt ute imorgon när jag
ska vara på praktiken, både vi och vovvarna lär ju
frysa ihjäl i sånna fall, hemskt.


En bild på mig och Movitz från förra gången jag hade praktik där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0