Godmorgon onsdag!

Tjabba tjena hallå!

Onsdag idag, veckorna går fort. Bara två dagar kvar så är det helg!
Vet inte riktigt vad som händer i helgen än faktiskt.
Om jag ska gissa, så blir det nog att Jenny och jag hänger
med Sylten och hans vänner, haha. Det är alltid trevligt.
Eller om vi kanske åker till Göteborg och bosätter oss där!
Har ni några planer för helgen än? :)

Jag ska alldeles strax klä på mig och sådär.
Ska åka ner till stan och göra ärenden åt min mamma.
Hon har vaknat upp sjuk idag, stackarn :(
Så ska gå till apoteket och även handla åt henne :)
Visst är jag en helt underbar dotter? ;) haha.

Men vi hörs när jag är tillbaka i värmen igen!
Snöar som fan ute *burr* ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0