Helt slut i kroppen

Hej hej!

Jag har nyss kommit hem, som vanligt. hahaha.
Haft praktik, sen mötte jag mamma på Willys och hjäplte henne
att packa ner och få hem alla varor, hon har storhandlat :)
Jag är helt slut i kroppen alltså, ont överallt. haha.
Men som tur är så är det bara imorgon kvar, sen får man
vila i två dagar, ska bli helt underbart :)

Pratar med Jenny i telefonen, vi planerar helgen som vanligt.
Har fått lite olika förslag och förfrågningar från folk.
Vi vet inte än vart vi vill eller ens vad vi vill göra tror jag.
Linn nämnde nyss att det finns fest och att vi ska med, haha.
Var faktiskt länge sedan vi festade med henne och annat folk
så det skulle vara mycket kul, wiihoo :)

I have to take a shower now, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0