Inget bloggande längre :(

Hejsan!

Fan vad skumt det känns att inte ha bloggat en enda gång idag :/
Är ju van att blogga runt 5-7 ggr per dag nu för tiden.
Men så blir det inte längre, haha.

Jag kom hem för ca 20 minuter sedan, var ju min första
dag på praktiken idag, och det gick hur bra som helst.
Har ju varit där innan så det var inga konstigheter alls faktiskt.
Var minus 13 grader imorse när jag skulle iväg, burr.
Men solen tittade fram sen och det blev lite varmare ute.
Har varit ett underbart väder att vara ute och gå i :)

Jag är riktigt trött faktiskt, skulle kunna somna här och nu.
Ska ta mig en varm dusch nu tänkte jag, sedan förbereda
mat och sånt för imorgon så har man det gjort :)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0