Jag har väldens BÄSTA syster!

Hej! Jag kom hem för en liten stund sedan!
Mötet på Miroi gick la helt okej, pratade om praktik och sådant.
Ska börja ringa runt till ställen imorgon.

Jag mötte min fina syster i stan efter kursen.
Vi gick tillsammans till City och handlade lite åt mammsen.
Ni vet, mjölk, smör, bröd och sånt, typ basvaror eller va det heter.

När vi kom hem satte vi oss alla ner och rökte tillsammans.
Syrran kallade det ett litet "familjemöte" haha.
Så sa hon till mig att vi ska skita i skulden jag har till henne.
Lånade pengar av henne för länge sedan som jag inte lyckats
lämna tillbaka en pga för lite jobb osv. Så det tackade jag ju för.
Men sen tar hon upp plånboken och ger mig 1.000 spänn :O
Och dessutom två presentkort, ett på lagerhause och ett på Sf Bio.
Är det inte hur gulligt som helst?
Helt seriöst så har jag världens bästa syster. Tror inte det är
många som har så fina syskon faktiskt. Min är absolut bäst :)
Jag älskar dig min underbara syster, you are the best! :)

Nu är det dags för mat här hemma, mamma har lagat smarrig kycklinggryta.
Det ryktas om att det blir pizza här ikväll, mooooums! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0