Jenny + Dansken = sant?

Sitter och pratar i telefonen med Jennolio!!
Hon ligger i sängen och söker en sängkamrat! höhö!
Jag föreslog Dansken.. hm, undrar vad Jenny tycker om det?!
Han verkar ju vara riktigt intresserad av henne i alla fall.
Frågan är bara vad Jenny känner och tycker om det hela.
Om jag får säga det själv så är dom faktiskt ganska söta ihop :)
Vi får la se och hoppas på det bästa helt enkelt ;) mohaha!
Nog pratat om deras kärleksliv!

Jag har precis druckit en kopp te och blivit varm.
Har kommit på att te hjälper en att få upp värmen i kroppen när man är kall.
Mycket smart av mig ;)

Jag ska alldeles strax stänga av datorn och lägga mig i sängen.
Ska se på en film som kommer på tv 3 klockan 22:00.
Minns fan inte vad den heter, men det verkar vara väldigt bra.
Den hade fått 5 i betyg på typ tv.nu, så får la lita på dom då!


Ja, se där ja. Out of sight heter den ja, juste det!

Men ha en skön natt allihopa, och sov så gott.
Jag ska försöka med det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

HAhahahahahahahah

2010-02-03 @ 15:30:20
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0