Kaffelatte, moooums!

Hoho, nu är jag hemma igen, blev mkt senare än vad jag trodde.
Det blev inte så värst mycket "reda ut" av det där bråket, hm..
En viss person fegade ur, haha. Han var nog lite rädd ;)
Men men, är man barnslig så är man, borde ta och växa upp nu!
Efter många om och men så bestämde vi träff med Dansken
och Danrsan och fikade med dom, kaffelatte drack vi.. mmmh :D
Ja, klockan blev ganska mycket och vi tog bussen hem 21:35.
Fan, kommer somna skitsent för jag har en del att göra
innan jag kan lägga mig, och imorgon ska jag jobba 8-15.
Blev bokad idag, så ska jobba inne på 70 imorgon. Najs.

Åh, saknar min lilla pluttisnutt :) mihihi. Gulle dig :$
Hoppas vi kan ses imorgon, annars ses vi helgen!

Men ja, dags att förbereda mig för sängen nu.
Vi hörs imorgon efter jobb och andra ärenden :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0