Lite tv och läsning innan jag ska sova

Börjar bli lite trött nu faktiskt, men vill vara tröttare.
Tänkte se lite tv, om det finns något att se på.
Samt läsa i någon av alla olästa böcker som ligger här.
Då borde jag väl bli trött? Kan ju hoppas på det i alla fall.
Vill vara pigg imorgon ifall jobbet skulle ringa mig.
Jag hoppas faktiskt på det, gillar inte att sitta hemma bara.
Det suger stort, tycker om att vakna tidigt på mornarna
och känna att man gjort något vettigt under dagen :)
Självklart är det ju alltid najs när lönen kommer också!

Haha, Sylten (Simon) har ringt några gånger till under kvällen.
Tjatar som fan om att han ska få hämta mig, sen ska vi
hämta Jenny och dra till lokalen och glo på film. haha.
Lite sött faktiskt, att dom så gärna vill umgås med oss.
Han sa att han saknar mig, men hallå? Vi sågs i lördagsnatt.
Haha, gullunge då :) Men varken Jenny eller jag orkar idag :/
Ska försöka få till det i veckan med dom, annars ses vi ju i helgen.
Riktigt mysiga pojkar måste jag säga. Mjaau!

Aja, Godnatt då. Hörs imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0