Magen kurrar för fullt

Haha, låter som värsta jordbävningen inuti magen.
Stackarn, den är mycket hungrig. Och jag bara låter den vänta.
Har fan inte haft tid att äta än idag :/ Inte bra att slarva med maten.
Ska jag vara ärlig så har jag slarvat hela veckan.
Knappt ätit alls, förutom när jag åt sallad med Jenny då.
Mmh, moums vad god den salladen är :)

Aja, nu ska jag i alla fall laga mig lite mat.
Ska börja marinera kött och skala potatis.
Så ska jag steka köttet i pannan lite lätt först
och sedan slänga in de i ungen tillsammans med potatisen.
Sjukt gott måste jag säga, och så har man lite olika grönsaker och
rotfrukter till det, MOOUMS! Jag kan jag ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0