Min helg

Nu är jag uppe från badet, det var SÅ skönt alltså.
Mooums, nu är jag ren och fin igen och tänkte berätta om helgen!

Fredag: Jenny kom hem till mig, ingen aning om tiden, men vi fixade oss.
Sedan drog vi ner till stan och snackade med
Dansarn en stund, vi hade planer
på att vara med han och Dansken, därför träffade vi honom för att snacka.
Efter många om och men ångrade vi oss och åkte hem till Hogge istället.
Dansarn var snäll och körde oss dit, snällis :) hihi.
Som vanligt var jag och Jenny
först på plats hos Hogge, haha. Vi snackade, drack, spelade kort och
hade allmänt trevligt. Efter en stund kom Emma och Emelie också, roligt :)
Ja, sen ringde vi Martin och bad om skjuts ner till krogen,
vilket han ordnade. Vi stack direkt till Tonic där Martin vaktade,
ingen Michan :( *snyft*
Sen blev det efterfest med våra lovers, mycket trevligt måste jag säga!

Lördag: Jag och min lover sov ingenting mellan fredag-lördag.
Men lilla fisen Jenny och hennes lover sov väldigt skönt,
fast i bara 3 timmar typ, men ändå ;) Jag och lover
satt och drack, lyssnade på musik och så vidare, najsnajs :)
Sen vaknade Jenny och vi bestämde oss för att dra med våra vänner
till Willys och handla mat. haha. Det gjorde vi.
Kycklig, klyftpotatis och feta ost, hahaha. Chips, cola och sånt också då!
Sen drog vi hem till en annan kompis, lagade mat (som inte blev god alls)
Vi sov några timmar med eftersom vi inte hade sovit något.
Sen vaknade alla och vi fick erbjudande om att
komma till Göteborg och festa där.
Vi tackade ja men sen så blev mycket saker krångliga,
bilen cpade och sånt så vi sket i det tillslut ändå.
Vi åkte och käkade mat istället, mooums!
Sen bar det av på fest igen ;) haha.
Vi började inte festa innan 02:00 typ, men what the hell ;)
Man lever bara en gång!
Spriten tog slut så vi bestämde oss för att sova, min värsta natt ever, USCH!

Söndag:
Jenny och jag blev väckta cirka klockan 9 imorse,
vi bestämde oss för att dra.
Vi åkte in till stan, var så himla hungriga,
men ingenting var ju öppet så tidigt. haha.
Så vi åkte lite buss, bland annat upp till Hulta för att handla på Ica där.
Och usch så jävla smutsigt det stället är :/ hm.
Mådde ju typ illa av att gå runt där, uscha. Sopor och skit
överallt typ, inte fräsch alls... Sen åkte vi en sväng till Sjöbo också
och även hem till mig så att jag kunde byta om och gå på toaletten, haha.
Sen blev klockan 12 och alla ställen öppnade.
Vi bestämde oss för att käka pizza på ett ställe i stan, mys :)
Dansarn kom förbi också. Han drack en snabb kopp kaffe
och sa hej typ, sen skulle han dra sig hemåt.
Efter vi käkat så drog vi oss också hem, trött som satan var jag!

Så ännu en underbar och väldigt lyckad helg blev detta!
Det är jag glad för :) Nu ser jag fram emot en ny vecka!!
TACK ALLA SOM GJORDE MIN HELG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0