Naaaw..

Hello sunshines :)

Nu är jag hemma igen efter en lååång dag!
Har ju, som ni redan vet, varit på praktiken idag!
Lika trevligt, roligt och mysigt som vanligt.
Åååh, älskade pluttinutt Singer var tillbaka idag, mooums.
Det är en hund alltså, min favvo ;) Gosade en del med henne idag <3
Vi lunchade även med Dansarn idag, mycket trevligt och han var snäll
och bjöd mig på mat, aaaw :) Gullunge! Och det var SÅ gott. hihi.
Efter praktiken gjorde vi lite saker, jag tog ut pengar och sånt också.

När jag kom hem hade mamma lagat paj som jag precis åt.
Mycket gott, ska frysa ner lite så man kan ta till matlåda! Goodie.
Jag ska inte göra ett piss mer idag, ta det jävligt lugnt och sova
jävligt tidigt, haha. Är skittrött. Och imorgon är det en ännu längre dag!
Ska upp 5.20, möta Jenny i stan och göra hemligheter med henne,
därefter praktik till typ 15 eller nått och efter det direkt till Willys
för att hjälpa mamma med storhandligen, mycket jobbigt :(

Jag längtar verkligen ihjäl mig efter helgen nu. Ska bli så härligt.
Men denna helgen vill jag verkligen ha mer sömn än den förra ;) haha.

Ska diska nu och även ta en snabb dusch. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0