Nu är jag på bättre humör :)

Sådär ja, nu är jag tillbaka hemma efter en runda på stan.
Lyckligtvis har bussarna börjat gå igen också.
Så jag kom både ner till stan och hem med buss, skönt.

Jag hittade skit mycket fina kläder på Gina som jag ville ha.
Men efter många om och men bestämde jag mig för att låta bli.
Ska snåla så mycket som möjligt med mina pengar denna månaden.
Varför tänker jag inte berätta här, men det har sin förklaring iaf ;)

Jag köpte lite småsaker i alla fall:


Hårfärg - Såklart!

Jättesöta örhängen

Rougeborste och rouge - min var slut så jag behövde ny

Och en vanlig tygkjol från H&M, har redan en sådan
men kändes lika bra att ha två :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0