Oj, somnade visst!

Hallå igen! haha.

Jag mådde la lite si så där imorse när jag bloggade.
Var nog fortfarande lite full tror jag, haha. Usch.
Gick och la mig direkt typ, somnade på en gång.
Vaknade för att se reprisen av Let's Dance, kollade lite halvt på det.
Sen bytte jag säng, till mammas säng, somnade där och sov
ända fram till 15 typ, mycket skönt måste jag säga :)
Dock är jag fortfarande skittrött och skulle kunna sova
mycket, mycket mer tror jag!

Har i alla fall pratat med Jenny i telefonen ett bra tag.
Vi har velat fram och tillbaka om vad vi ska göra idag.
Först ville jag bara stanna hemma i den varma och sköna sängen,
men tillslut bestämde vi oss i alla fall för att gå på bio :) Mys!
Vi ska mötas i stan om någon timme typ, käka lite och sen bio.
Efter bion ska vi kanske leka lite med Dansarn med fler.
Får la se hur allt blir, han skulle ringa mig senare ikväll.

Jao, finns la inte så mycket att säga om kvällen igår heller,
den var såklart lika grym och rolig som vanligt, jag spydde lite bara :/ haha.
Usch, har inte spytt på flera år, undrar vad som hände egentligen!
Hur som helst var min kväll toppen i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0