Ont som f*n i magen

Hello bitches!

Jag kom hem för en lite stund sedan, är så fett trött alltså.
Magen gör så förbannat ont också, det krampar något galet.
Vet inte om ni minns, men jag hade det för ett tag sen.
Då var jag också på jobbet, började ju spy då också, fy fan!!
Men ah, det gör megaont så måste nog lägga mig ner snart och vila.

Min dag har varit helt okej på jobbet i alla fall.
Har varit ute och promenerat i princip hela dagen (förutom lunchen).
Mycket skönt måste jag säga och nyttigt såklart :) Dock lite kallt :/

Hm, skulle egentligen ha träffat Jenny nu efter jobbet typ.
Men fick tyvärr avboka det nu pga magen och även min förkylning.
Jag borde inte ens ha jobbat idag när jag är sjuk, utan ha legat hemma
och försökt bli frisk, men behöver pengarna. Så jaa-a! Nu blev det så.
Men skiter i att åka någonstans nu, ska lägga mig i sängen och
tvinga mamma att slava lite för stackars mig, typ fixa te och sånt :) haha.

Ska byta om till myskläder nu och vila en stund, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0