Saturday is finally here - weei

Godmorgon lördag! :D

Wiie vad pigg och glad jag känner mig idag alltså!
Igår var en förjävlig dag, jag mådde verkligen skit.
Ville typ sjunka under jorden och aldrig mer komma upp. haha.
Förlåt för min väldigt negativa attityd och inställning igår,
men alla har dåliga dagar och igår var den värsta i mitt liv typ.
Ni vet ju att jag för det mesta är en glad och positiv tjej, right? :)

Hur som helst, jag vaknade för typ 30 minuter sedan.
Var riktigt skönt att sova tills jag vaknade av mig själv,
utan att ha nått jävla alarm som väcker mig :) haha.
Såg ju på den där filmen igår "Lida", den sög verkligen.
Men ändå skulle jag såklart ligga och se klart på den, jag är dum.

Idag har jag BIG PLANS! Eller Vi kanske jag ska säga ;)
Kan berätta mer om det senare idag, kanske. Beror på!

Nu ska jag ringa pullipullan och planera dagen och kvällen lite.
Tror vi är ganska överrens redan, men ändå ;) Grrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0