Snart är tisdagen slut

Hej alla söta :)

Nu kom jag nyss hem från jobbet.
Jobbad inne på 70 idag, 8-16, fick jobba över en timma!
Sen träffade jag Jenny en snabbis efter jobbet, vi tjatade lite.
Vi skulle ha träffat våra lovers men så blev det icke :( haha.
Jag har haft en bra dag och den har gått ovanligt fort :) Me like.

Jag känner mig apäcklig så jag måste duscha så fort som möjligt.
Skulle ha duschat igår men hann ju fan inte pga vi kom hem så sent.
Mitt hår är verkligen smuuuutisigt, usch på mig :/ HAHA.
Ska bli underbart med en varm dusch, längtar verkligen!!
Därefter ska jag äta något, är vrålhungrig och även bädda rent
i sängen, nya lakan och allt sånt då alltså!

Åh, jag är så glad idag! Tisdagen är äntligen slut snart och
imorgon är det ännu en dag närmare helgen, fy fan vad bra!
Jag har nog aldrig längtat så mycket efter helg som jag gör nu!
Wiiihooooo, Jessi lycklig idag :D Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0