TAGGA!

Hej igen!

Nu hinner jag skriva lite mer för mamma är så snäll
och hjälper mig med att platta håret, gullmamma :)

Jag har såklart duschat och så nu, håller ju på med håret.
Sen är det dags att försöka välja kläder för ikväll, hm..
Ingen aning vad jag ska ha på mig, men blir nog kjol i alla fall.
Sen ska jag sminka mig och packa ner allt nödvändigt också.
Ska försöka kyla alkoholen med, men på balkongen?
Går det? Kanske fryser till is då? Har fan ingen plats i kylen. haha.

Efter 19:00 någon gång så bär det av till Linn där det ska förfestas.
Sedan drar dom på krogen, får se om Jenny och jag hänger med.
Vi kanske ska dra och träffa våra loverboys ;) Mmmmh. HAHAHA
Nej herregud jag skämta bara, eller? Kanske, kanske inte ;)
Det lär ni inte få veta ändå, nyfikna små idioter :)

Hur som helst så tror jag denna kvällen kommer bli grym!
Eller vadå tror? JAG VET! Med mig och Jenny blir allt grymt, raawr.
Mitt partyhumör börjar komma nu och jag är redo att festa loss!!

Kanske hinner lägga in en liten bild på mig senare när jag är klar!
Vi hörs imorgon igen! Ha en superbra lördagskväll, det ska jag ha ;)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

NU blev jag taggad :D

2010-02-19 @ 16:59:58
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

BRAAAAAAAAA!!!

2010-02-19 @ 17:20:58
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0