The Sims 2!

Hej igen!

Förlåt för ganska dålig update idag, men jag vill vara med syrran.
Fan, kan blogga hela dagarna, varje dag men min syster
kan jag inte umgås med lika ofta, så det är bäst att ta tillfället
i akt förstår ni :) Ingen lust att vara osocial mot henne.
Passar på att blogga nu medan hon dricker kaffe och sådär.

Vi sitter och spelar The Sims på mitt Ps2, skitnajs :)
Vi ska försöka lyckas låsa upp andra platser i spelet.
Så man slipper bara sitta instängd i huset vi bor i, haha.
Vi ska besöka öar och hela skiten innan denna natten är slut ;)

Nå pizza blev det inte ikväll, ingen av oss lyckades bli hungrig. haha.
Lika bra det, man ska inte vara onyttig på veckorna ju.
Känner att om jag ska vara onyttig, alltså om jag verkligen måste
äta nån pizza, godis eller liknande så får det bli under helgen :)

Aja, haha. Onintressant kanske :P Ska spela vidare nu.
Får se om jag uppdaterar mer idag, annars hörs vi imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0