Tisdag!

Good morning people! :)

Nu är det tisdag, snart onsdag, sedan torsdag och sen helg igen!
Åh Gud så skönt säger jag bara :) Haha. Härligt att veckorna går fort!

Imorse ringde klockan 05:20, men slumrade om till 05:40 typ.
Det var mucket sköönt faktiskt, sedan åkte jag med bussen till stan,
mötte Jenny och så gick vi till S-kiosken och velade i en kvart ellet nått.
Där efter gjorde vi en sak, en hemlig sak faktiskt. Hm, vad kan det vara? ;)
Ja, det lär ni inte få veta på ett bra tag i alla fall, mmh lovely!

Jag ska alldeles strax försöka få i mig lite frukost, får se om det går.
Äter aldrig frukost typ, men det måste man egentligen.
Det är väl typ dagens viktigaste måltid? :/ Hm.
Sen ska jag duscha och vila innan jobbet, måste vara pigg ikväll!


Nått sånthär får det bli till frukost! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0