Tisdag!

Godmorgon! :)

Hade alarm på klockan 10 idag, känns skönt.
Egentligen hade jag velat sova typ hela dagen, men det går ju inte.
Jag är alltid så trött nu för tiden, förstår inte riktigt varför, så lite sover jag inte.

Än så länge har jag bara hunnit få i mig en kopp kaffe och kollat runt
lite på facebook, även snackat med El Sylto på msn lite, han var på jobbet.
Haha, tänker inte nämna vart eller vad han jobbar med, men förstår inte att han kan.
Aja, vad händer för er alla idag tro? Inte så värst mycket för min del.
Just nu sitter jag och väntar på samtal, inte det roligaste.
Sen ska jag försöka få tag på Jenny och se när hon slutar.
Ska möta henne i stan sen när hon slutat praktiken :)

Fan, jag vill ha jobb! GE MIG ETT JOBB NU!
Min timanställning är ju ingenting. Visserligen klarar jag mig på den.
Men hatar att bara sitta hemma om dagarna, vill jobba hela dagarna.
Känna mig duktig när jag kommer hem på kvällen. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0