Usch och blä

Jag har ingenting att skriva om idag.
Är trött och börjar bli ganska grinig också :/ Inte kul.
Funderar på att lägga mig snart, vore skönt att vakna upp pigg
och glad imorgon och då är det även en ny dag också!

Är trött på människor som bara försöker förstöra allt hela tiden.
Varför ska man lägga sig i andra människors liv?
Skaffa ett eget liv att ta hand om istället, så sköter jag mitt :)

Och så vet jag en så jävla patetisk brud också, som även
hon går mig på nerverna, mår illa bara jag tänker på henne.
Hon är typ 20 men beter sig som 13 om ens det? :/
Den mest oansvariga och omognaste människan jag träffat.

USCH, BLÄÄÄ på alla fula människor!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Tackar Tackar ;) hahahha Godnatt

2010-02-17 @ 18:42:37
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: SARA

snygg design! kika gärna in min!

2010-02-18 @ 15:07:31
URL: http://coyotee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0