Usch vad jag är trött

Godmorgon!

Ni minns väl hur sent jag bloggade igår? Eller ja, inatt?
Det blev ingen läggdags då heller :/ hums.
Syrran och jag var så övertrötta att vi bara flummade omkring här.
Rökte typ 500 ggr, stod i badrummet och skrattade åt allting typ. haha.
Ja, senaste gången jag kollade på klockan var hon 04.10, inte bra det!
Men ändå steg jag upp klockan 10 idag, det är riktigt duktigt.
Vill inte få fel dygnsrytm och sova bort hela dagen idag, för då
kan jag aldrig somna inatt och då blir allt bara pannkaka!
Så jag är vaken och funderar på vad jag ska göra.
Borde duscha faktiskt, men orkar inte det just nu.
Inte så smart heller för jag lär bara somna i duschen, hahaha.
Funderar på att spela lite, syrran sover ju såklart, så jag får
la underhålla mig själv tills hon tänker vakna :)

Ska dricka en til kopp kaffe nu i alla fall och sedan se
vad dagen har att erbjuda mig :) See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0