Usch vilken seg dag!

Denna dagen har varit och är väldigt seg.
Den går segt, känns som tiden står stilla typ.
Undrar hur fan jag överlevde igår, då gjorde jag verkligen ingenting.
Idag har jag i alla fall varit i väg i stan en stund och så.
Men ändå går dagen skitsegt, det är hemskt.
Längtar verkligen till nästa vecka kan jag ju säga :)

Nu väntar jag på att klockan ska gå och bli 18:30.
För då ska jag nämligen ta bussen ner till stan
och möta upp Jenny där :) Wie, något kul händer ;) haha.
Får se vad vi ska göra, vi lyckas alltid komma på något.

Just det, har pratat med Simon en del idag också.
Både på msn och i telefonen. Trevligt :)
Han var tvungen att gå hem från jobbet imorse pga
att han hade så fruktansvärt ont i ryggen, stackarn :(
Så när vi la på innan skulle han till vårdcentralen.
Hoppas det inte är någon fara, han lär väl ringa mig sen
igen och berätta vad farbror doktorn kom fram till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0