Vad fan ska jag ha på mig?

Hej igen alla söta! :)

Nu har jag duschat, rakat mig lite här och där ;) haha.
Och dessutom lyckats platta klart hela håret, göttans!
Pratar just nu med Jennolainen i telefonen, hon väntar
på bussen till stan och sedan ska hon med bussen upp hit.
Vi ska la fixa oss ihop och sedan dra iväg någonstans.
Dock har vi inte riktigt bestämt oss för vart vi ska dra ännu.
Men det ger sig alltid, haha :) Alla vill umgås med oss dårå ;)
Dricka har vi ju så att det räcker och blir över i alla fall, hahaha.
Men hm, vad för folk vill man vara med en dag som denna?
Massa roliga brudar? Våra lovers? Min granne? Hm, har massa
att välja på, skitsvårt att bestämma oss :/ aja. Det löser sig.

Nu till det strörsta problemet: VAD SKA JAG HA PÅ MIG????
Åh, hatar detta. Jag har hur mycket kläder som helst,
men inget duger för kvällen, så är det alltid :/
Kjol eller klänning? Usch, hatar att välja kläder.

ELLER ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0