Aj aj aj..

AAAAJJJ min hand... :(

Uuh, den är helt uppsvullen och röd/blå typ.
Klämde den i en bildörr igår, eller klämde.
Det var inte ens mitt fel, jag vet inte riktigt vad jag gjorde.
Stod och pratade med alla som var där "S" satt i bilen, skulle köra.
Försökte prata med alla och sen så skulle jag ta in handen och typ
klappa på honom eller något, viftade med handen i alla fall,
då passar dåren på ett stänga dörren, väldigt lägligt.
Haha, stackars min hand, den är typ mos. Benen innuti står åt
alla håll känns det som, helt sjukt och det gör ont.

Aja, jag ska käka mat nu, försöka vakna till liv,
mår inte bra, känner mig sjuk typ :/
Ont som fan i hela kroppen och så mår jag illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0