Blogg.se krånglar

Hej igen!

Har försökt blogga i ett antal timmar, men det gick inte
att komma in på bloggen, krånglar ju hela tiden känns det som.
Men nu funkar det ju som tur är :) hihi.

När jag kom hem förut idag så gick jag och la mig.
Sov någon timme typ, sen käkade jag lite med mamma.
Där efter tog jag mig en lång och varm dusch, det var så skönt.
Nu sitter jag och pratar med Jenny i telefonen, pratade nyss
med Sylten också, vi ska leka med han och hans två kompisar ikväll.
Haha, vi ska göra något man nog inte gör på vintern...
VI SKA GRILLA!!! :D Haha, kommer la frysa arslena av oss,
men vafan.. man lever ju bara en gång ;)
Det kanske blir en film eller något senare inatt också.
Får se va dom små pojkarna tycker :)

Måste börja fixa mig lite smått nu.
Jenny och jag ska iväg och handla korv och allt sånt.
Åh så mysigt vi ska ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0