Bokläsning en stund kanske?

Blä, vilken seg jävla dag..
Ändå försvann typ hela förmiddagen för jag var iväg,
och även 4 timmar på eftermiddagen, då jag
somnade i två timmar och sen såg på filmen typ 2 timmar..

Jag mår inte allt för bra, har svin ont i örat.
Kanske har åkt på öroninflammation? :(
Inte alls kul ju, vill inte bli sjuk, inte nu.
Då förstörs alla mina planer för nästa vecka.
Är jag sämre imorgon får jag ta och kurera mig i helgen.
Typ ligga hemma under ett täcke, med en kopp te i handen.
Låter frestande! - Eller inte! :(

Har iofs inga som helst planer för denna helgen.
Har bestämt mig för att i fortsättningen ta
dagarna som dom kommer, man behöver inte alltid
planerta precis allting, alla dagar i veckan :)
Det kom jag på efter nyår ;) haha.

Nejfan, är trött och ont i huvudet så ska lägga mig
och öppna min nya bok och börja läsa, tror jag.
Det verkar sjukt spännande.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0