Börjar bli sjuk?

God morgon!

Fasen vad jag är vaken tidigt..
Jag hade ju planerat att sova bort typ hela dagen.
För det är sånt jag aldrig annars har tid att göra.
Hade mitt egna film-maraton inatt. Det var mys.
Hade tänt massa ljus och låg under mitt extremt
varma och sköna täcke, med en kopp te!
Jag hann se 3 filmer bara, haha.
Men det var fan ett mirakel att jag höll mig vaken.
Klockan 02:15 var jag så trött att jag inte orkade
sätta på en till film, så jag somnade istället.
Vaknade klockan 11 av att grannen hamrade som en idiot.

Nog om det.
Vad händer idag?  - Antagligen ingenting.
Jag har ont i huvudet, är förkyld och ont i kroppen.
Börjar jag bli sjuk kanske?
Ska ringa Jenny strax och berätta en sak för henne.
En sjuuuuuk sak!

Ah, så vi får höras lite senare helt enkelt.
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0