En superduper lördag

Jag mötte Jenny i stan igår runt 19:30, så åkte vi direkt
till Druvefors och träffade lilla Johan då, som vi skulle.
Tjatade med honom en stund och sedan drog vi till Ica Maxi
och köpte lite smått och gott ;)
Efter det drog vi hem till mig och chillade medan vi väntade på att
en kompis till mig skulle plocka upp oss här och köra oss till hans kompis.
Han kom tillslut och vi åkte racer till stället vi skulle till :O haha. Skitkul.
Väl framme så satte vi oss där, chillade, spelade spel, lyssnade musik osv..

Sen ville vi ner till krogen en sväng också och kika.
Så vi tog bussen 23:57 ner till stan och gick direkt till Tonic.
Som tur var så jobbade vår älskade Michel (han stavas faktiskt så)!
Haha, jag stod bredvid honom och förs satan, då var han så söt
och tog av sin pälsmössa och satte den på mitt huvud istället, gullunge :) haha.
Även Jenny fick låna mössan en snabbis ;) . Hon har nog bilder på det.
Så får väl lägga in dom sen när jag fått dom :)

Ah, men sen tröttnade vi på krogen och ville tillbaka till "festen"
vi var på innen, så han kom och hämtade oss igen och körde dit oss :)
Så himla snällt. Vi satt där typ resten av natten, haha. Mys.
Dansade lite, spelade spel igen och lyssnade såklart på musik.
Sen blev klockan mycket och vi ville dra oss hemåt.
Så återigen var han världens snällaste och körde mig hem och
körde jenny till Mr. Skumbad ;) HAHAHAHAH!

Det var en så sjuuuuuuukt rolig kväll!
Jag ångrar inte en sekund av den och önskar att alla
helger kunde vara lika lyckade, roliga och bra :) haha.
Tack till alla er som förgyllde min lördagskväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0