En systerdag!

Har glömt att säga att vi systrar ska ses idag och mysa.
Händer typ aldrig att bara vi systrar ses och umgås.
Utan det är mest vid födelsedagar, jul och liknande då alla samlas.
Men nu har vi lyckats hitta en dag då alla kan och vill :)
Susanne (min äldsta syster) kommer och hämtar mig runt 3.
Så ska vi åka hem till mellansystern, haha. Umgås där.
Sedan blir det att åka och käka någonstans.
Tror det blir kinamat faktiskt :) Mooums.
Det dumma är att jag redan är hungrig, haha.

Ja, får väl se när jag är hemma igen, till 8-9 kanske?
Ingen aning än, Susanne skulle träffa någon jobbarkompis
efter vi har umgåtts, så kan inte bli allt för sent ändå.
Åh, vad trevligt det ska bli :)



Jag, Susanne och Mounira :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0