Grattis!

Som du kanske förstår är jag ganska förvirrad.
Jag förstår ingenting utav det som har hänt.
Men det kanske är meningen? - Inte vet jag!
Ena stunden så är allt lungt, vi snackar och ska ses osv,
nästa stund ska vi ta farväl av varandra?
Förstår inte hur du tänker riktigt, vart du vill komma med allt.
Bara för att vi just nu lever på olika platser, olika liv och så,
betyder det väl inte att man inte kan ha någon kontakt alls?
Jag tyckte om att vi hade kontakt fortfarande, ringdes och allt sånt.
Helt ärligt trodde jag faktiskt du tyckte detsamma, men fel av mig!

Du vet mycket väl att du betyder enormt mycket för mig,
det har du alltid gjort och kommer alltid göra.
Bara för att vi inte snackar just nu så betyder inte det att
jag glömmer bort dig, tvärt om, jag tänker på dig ännu mer.
Och saknar dig mer än någonsin, just för att vi inte pratar.
Ville inte att det skulle bli såhär,
men är det vad du vill så måste jag respektera det. Så är det bara!
Och jag får anstränga mig som FAN för att inte skicka ett sms till dig.

Aja, blir ett jävla långt inlägg detta.
Det enda jag ville säga egentligen var;
Grattis på födelsedagen lille plutt!
Hoppas du har en bra dag, oavsett omständigheterna!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0