Hade en sjukt kul lördagskväll/natt

Åh, förlåt igen för en sketen uppdatering, men haft annat att göra.
Men ska skriva om min kväll igår och dagen idag nu i alla fall.

Som sagt så kom Jenny hit igår, hon sminkade mig.
Vi satt på msn och så först bara och försökte bestämma
oss för vad vi ville göra, om vi skulle till Göteborg osv.
Tillslut bestämde vi oss för att åka runt lite med Calle.
Vi tog med oss all alkohol som stod här, för att bli av med den.
Han kom och hämtade oss, så körde vi lite i stan och så.
Sen mötte vi upp Nicke en snabbis och gav han lite grejer.
Vi åkte även och tankade en del gånger, haha.
Sen fick lilla Calle ett samtal från någon Jesper som ville ha skjuts.
Så vi åkte ut till Dalsjöfors nånstans för att hämta honom och hans kompis,
men vi blev kvar där en stund för dom skulle dricka en flaska vin först. haha.
Så Jenny och jag kollade runt i deras fina hus och drack vår dricka.
Sen var vi påväg därifrån och då höll vi på att KROCKA! :O
Calle körde en aning för fort i en kurva och vi höll på att köra rakt
in i ett räcke, så han tväääääärnita preecis framför, TUR! haha.
Det var jävligt kul faktiskt.

Ja, sen stack vi till Lilla för att säga hej till Andreas och Janne.
Dom satt där och drack lite och sådär, hihi.
Vi träffade även på "Kiss-tjejerna" hahaha. Skitkul ;)
Sen stack vi till Bränneriet en sväng också.
Mycket mysigt ställe måste jag säga, där bjöd Andreas på öl/cider.
Vi satt inte där så lång stund för klockan blev mycket och vi skulle
såklart till Tonic en sväng också, tyvärr jobbade inte Michell :(
Men ja, där inne så beställde vi dricka och dansade som galningar.
Andreas var även med där inne och så träffade vi på Tuska också :)

Klockan gick och tonic stängde, då var det dags för efterfest ;)
Vi tvingade Tuska att ha efterfest, haha ;) Eller tvingade?
Han sa faktiskt att han hade, så vi åkte dit, men jag blev trött :(
Och jag blödde som en jävla idiot från munnen typ :/
Jenny stekte hamburgare till Tuska, sen ringde vi taxi och åkte
hem till mig och sov :) EN HELT UNDERBAR KVÄLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0