Håller på att fixa mig

Tjoho!
Äntligen har vi kommit på något att göra :)
Vi ska möta en kille som heter Johan lite senare (tror jag?) haha.
Hur som helst så ska jag möta Jenny i stan typ 19:30..
Så jag håller på att fixa mig, känns underbart!
Jag har inte haft en klänning eller ens smink på mig på typ 2 veckor :/
Haha, helt sjukt hur bekväm man kan bli egentligen :)
Så ska bli riktigt roligt att få vara lite extra fin ikväll. hihi.
Frågan är bara vilken av alla 100 klänningar jag ska ha på mig?
Funderar på en svart med paljetter, den är söt!
Och sen sminket? Hur ska jag sminka mig?
Ska jag vara mörk eller ljus? Rosa eller svart? Kanske brunt?
Hm, tål att funderas på. haha.

Aja, lär inte hinna skriva mer eftersom jag inte är klar på långa vägar
och bussen går om 1 timma och 15 minuter typ. illa illa.
Vi hörs senare inatt eller imorgon :)

Ha en bra kväll, för det ska banne mig jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0