Har ingenting att skriva om..

Blä, sugig uppdatering idag, jag vet.
Men man kan ju fan inte vara på topp varje dag?
Känner mig inte alls okej idag, är nedstämt och sur.
Har ingen lust alls att blogga, vet heller inte vad jag ska skriva om.
Det är ju så ibland att alla idéer bara försvinner typ..

Har suttit och haft skittråkigt hela dagen typ, sen jag kom hem då.
Inte haft ett piss att göra typ, har rensat lite och lyssnat musik.
Vad mer finns det att göra en onsdag? Hm..

Så nu har jag tappat lusten helt och hållet för alla planer jag
hade inför denna kvälle, skulle göra en del saker faktiskt.
Men som sagt, har ingen lust längre.
Så därför stänger jag av datorn nu, går och lägger mig och ser en film istället.
Ska nog se på "Maffiabröder", morsan påstår att den är rätt bra.
Får la lyssna på henne då.
I helgen ska jag se på American History X med henne.
Hon har tydligen inte sett den än, helt sjuuuuuukt :/



Vi hörs imorgon, godnatt.
Bye <3
Fuck you.
Stop messing with me and let me love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0