Hello Friday!

Tjenare!

Jag vaknade redan klockan 11 idag, somnade sent igår.
Mådde verkligen förjävligt.
Smörjde in tigerbalsam i hela ansiktet typ och la även
vitlök i örat, och hoppades på att må bättre idag!
Och tänka sig, jag mår lite bättre, i örat i alla fall.
Sen huvudvärken och halsont är en annan femma tyvärr :(

Skulle blogga rint 11.15, men då bestämde sig
mitt Internet för att lägga av, därför jag inte skriver innan nu.
Så jävla irriterande alltså :/ Usch.

Håller på att laga lite mat nu i alla fall, marinerade nyss
köttet, la klyftpotatis på en plåt och nu är allt i ugnen.
Ska bli så gott med riktig, lagad mat idag!

Snackade nyss med Jenny också, lilla albano-haj ;) haha.
Men mitt batteri dog som vanligt. :P haha.

Vad händer för er alla ikväll då?
Själv ska man sitta hemma och ta det väldigt lugnt :)
Kan behöva det, varit en hård vecka och dessutom mår jag inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0