Helt tom i huvudet

Tjatja igen.

Usch, jag somnade om förut och vaknade först nyss.
Jag är så himla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Visserligen var jag inte hemma innan typ 05:30 imorse,
så det är väl inte särskilt konstigt att jag är trött?

Jag orkar faktiskt inte blogga mer idag, är helt tom i huvudet.
Finns inget att skriva om just nu känns det som.
Kvällen igår var suverän, helt fantastisk.
Jag hadr så grymt kul hela natten och mådde förjävla bra :)
Vi dansade assen av oss på det feta dansgolvet ;) haha.
Det var hur jävla kul som helst, jag åmgrar inte en sekund.

Jag ska gå och göra en smoothie tänkte jag.
Ska prova att ha i jordgubbar denna gången tror jag.
Sen blir det att kolla på Johan Falk och sedan sova.
Ska ju upp med tuppen imorgon.

Ha en skön söndagskväll nu :)
Hörs imorgon med mycket bättre update!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0