Here we go again!



Mobiltelefonen
Ja, vad fan skulle vi ta oss till utan mobilerna?
Jag hade då aldrig klarat mig i alla fall.
Mobilen sitter fastklistrad vid örat på mig 24/7 känns det som.
Framför allt med Jenny, vi pratar ständigt, och det är najs!
Känner man sig lite ensam så är det bara att ringa upp någon.
Så kan man prata med den i flera timmar, så är man inte lika ensam :)
Stor hiss till mobiltelefonerna!

Sallad
Det är både gott och nyttigt. Du kan äta hur mycket sallad du vill,
utan att sen behöva tänka på att du ska gå upp i vikt osv.
Jag har levt på sallad i 3 dagar nu och jag tröttnar inte.
Nu menar jag inte ett salladsblad med några gurkbitar.
Utan riktiga, matiga sallader. Med ägg, kyckling, bacon osv.
Går att göra hur många olika sorters sallader som helst.
Säger bara en sak: Sallad for life <3



Egoister
Om jag inte minns fel så har jag dissat egon förut.
Men what the hell, dom ska dissas igen!
Jag verkligen avskyr folk som är egoister, förstår inte ens
hur man kan vara det, visst lite ego måste man få vara ibland.
Men till en viss gräns. Finns inget värre än dom som bara
tänker "men jag då" "tänk på mig" "jag har det svårt" osv osv..
Alltså, man är aldrig ensam om att ha det svårt OCH det
finns ALLTID någon som har det värre än sig själv.
Usch, är så trött på egoistiska människor så jag spyr snart!

Snö
Det är faktiskt dags för snön att försvinna nu.
Visst, man vill ha snö på julafton, kanske lite på nyår med.
Men nu har det varit snö, halt och slaskigt länge, man tröttnar.
Det är kallt och blåsigt, man vill ju inte ens gå utanför dörren
i sånt här väder, går ju inte att hitta på saker.
Jag tycker det räcker med snö nu, give me sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0