Hiss/Diss



Böcker
Jag är väl inte sådär jätteduktig på att läsa böcker, och gör det inte allt för ofta.
Men när jag väl bestämmer mig för att läsa en bok så gör jag det.
Och det finns inget mer avkopplande tror jag.
Läser jag, så läser jag faktaböcker, dom är bäst.
Man lever sig in i boken så mycket, och kan inte sluta oftast.
Skönast är att läsa innan man ska sova, ögonen får anstränga sig mycket
så det gör att man blir ganska så trött. Älska böcker!

Min och Jennys nyårsfest!
Den är verkligen värd att hissa!
Efter att Anah idag berättade att folk tyckte den var en Succé
har jag verkligen insett hur lyckad den var! Alla har sagt i efterhand
hur roligt dom hade, dom träffade nya och trevliga människor osv.
Jenny och jag hade hur kul som helst,
det var den bästa nyårsafton jag varit med om.
Kunde inte bli en bättre avslutning på år 2009!



Ensamhet
Nu menar jag inte DEN ensamheten, att sitta ensam på rummet en fredagkväll,
det har jag absolut inga problem med. Nu menar jag att vara utan kärleken typ.
Jag hatar att gå och lägga mig ensam varje kväll
och vakna upp ensam varje mogron.
Jag hatar att inte kunna åka iväg eller göra saker
med någon man älskar, på DET sättet.
Det är ännu hemskare att ha någon man älskar,
men att saker gör att man inte
kan spendera sin tid med varandra, eller träffas som man vill.
För jag har faktiskt en person jag älskar,
men just nu går saker inte riktigt som jag vill.
Vi är inte på samma plats nu, varken samma stad eller plats i livet. It sucks!

Fimerna som visas på tv
Hm, filmerna dom sänder på tv nu för tiden är ju 100 år gamla :/
Dom har redan sänt dom typ 10 gånger på tv,
alltså har man sett filmen redan 5 gånger.
Eller så är den från typ 1800-talet och ändå inget att se!
Varför inte börja sända lite mer nutida filmer, som man aldrig sett förut.
Ha lite variation på skiten, det är ju faktiskt samma sak med serier.
Sänder samma jävla serie år in och år ut, ingen mer än jag som tröttnat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0