Jävla skit dag!

Ja, idag har inte varit en bra dag alls.
Började ju jobba klockan 7 imose, kände mig helt okej.
Var väldigt trött visserligen och kände mig lite varm.
Men tänkte inte mer på det.
Sen runt 10-11 så fick jag sånt magknip, helt seriöst
så trodde jag tiden var inne för min del, trodde jag skulle dö.
Jag har aldrig varit med om något liknande.
Typ kolik har jag väl ibland, men detta var ingen jävla kolik.
Alltså, jag kunde varken stå, sitta eller ligga.
Kunde inte ta på magen och varje andetag var som en
vässad kniv rakt in i magen, det gjorde så fruktansvärt ont.
Tårarna bara rann, jag som har så hög smärttröskel, men inte denna gången.
Tillslut kom illamåendet också, förjävligt..
Inte nog med det, när jag klarade att ta mig hem från jobbet så fick
jag ett sms från arbetsförmedlingen, där det var en påminelse
om att jag ska vara där imorgon? Ööööh?
Har inte fått någon kallelse dit, stog inte när, var eller hur.
Inte ens någon avsändare, alltså person då.
Så satt och ringde dom och fick sitta i kö i över 30 minuter,
sen fick jag prata med någon sur kärring.
Vi kom fram till att jag ska vara där någon gång under morgondagen och prata
med dom i receptionen! Hm? Fattar ingenting, men får väl göra som dom säger antar jag!

Jag mår inte alls bra, börjar få magsjuka?
Någonting är det, har fortfarande sjukt ont i magen.
Är det inte borta imorgon när jag vaknar så blir det farbror doktorn imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0