Lite om gårdagen

Hejsan!

Jag vaknade klockan 12 idag, skönt som fan att få sova :)

Igår så åkte vi ju och grillade med Sylten, Dansken och Dansarn.
Det var så jävla äckligt kallt alltså, trodde jag skylle frysa ihjäl.
Men så snälla killvänner som vi har, så fixade dom allt med grillen.
Men när korvarna väl var grillade så ville inte Jenny och jag äta. haha.
Vi var ju helt genomfusna, uscha. Så istället åkte vi hem till Dansarn.
Där käkade vi lite korv och lite godis! Mooums.
Sen ville dom se på film, men det var inte vi lika sugna på haha.
Jag var svintrött och ville typ hem också, längtade så efter min säng.
Så vi bestämde oss för att ta bussen hem. På bussen hoppade det
på ett gäng 14is-pojkar, dom var rätt fulla och störande.
Alla började sjunga och ha sig, då upptäckte en av busschaufförerna
att någon/några satt och rökte där bak, han ropade "STANNA BUSSEN NU",
bussen stannade och alla killarna skulle av på en gång, men dom vägrade.
Dom började tjafsa och ha sig, höll emot dörren så den inte kunde stängas
och det betyder att vi inte kunde åka därifrån. Tur att vi inte hade en annan
buss att passa liksom, jävla småbarnsf*ttor :@ .. aja. Det var kul iaf. haha.
Jag var hemma strax efter 03.00 typ, kollade termometern när jag kom hem
och den stod på minus 19.4 grader! Sjuuuukt!

Det var en hyfsat kul kväll igår ändå, synd att det var så kallt bara :/
Men det får vi ta och göra om i sommar, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0