Massa filmer idag också!

Precis som igår så har jag spenderat mesta tiden på att glo filmer idag. Det är riktigt skönt faktiskt. Inte ofta jag gör det heller, så jag njuter verkligen nu. Att bara få koppla bort alla tankar för en stund och fokusera på något helt annat, amazing :) Jag ska stänga av datorn efter detta inlägget och glo mer fim.
Sen försöka sova.
Ska upp tidigt imorgon, göra lite ärenden och sedan möta min kära mor och hjälpa henne med lite saker.


Först såg jag på denna filmen, då blev jag kär i Freddie Prinz Jr. Helt okej film!


Därefter såg jag på denna filmen, rolig emellanåt, men lite för seg i handlingen tycker jag!

Och nu har jag ett dilemma! Vet inte vilken film av dessa två jag ska se? :/


Den där Mary eller American Gangster?

Det är frågan det. Hm, har ju tittat på komedi hela dagen + igår, kanske dags för lite spänning nu? ;)
Yepp, får nog bli American Gangster!

Sov så gott sen så hörs vi imorgon igen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0