Något fel på Internet!

Enligt folk så är det hela jävla sveriges nät som krånglar.
Jag trodde det bara var mitt Internet, men Daniels krånglar med.
Tur det, slipper jag vara den enda med cp-Internet ;) haha.

Suttit och pillat lite i photoshop idag, gjorde en
Dagens låt "skylt" eller va fasen man nu kallar det.
Den såg skitsnygg ut i ps, men mindre ut
när dom kom upp på bloggen, suddig och jävlig.
Ska bara ha den så länge, tills jag orkar göra en ny.

Fick sms från jobbet innan att jag är bokad på söndag.
Känns faktiskt bra!
Behöver pengarna och man har något att göra hela söndagen.
Jobbar från typ 13-22, så hela dagen går ju :)
Så på söndagen lär jag inte blogga så värst mycket.
Kanske hinner få upp ett inlägg innan jag åker bara.
Sen är jag inte hemma innan 23 typ, och ska på kurs
klockan 10 nästa morgon, så behöver sova direkt typ.

Aja, nu ska jag fundera ut något att göra.
Läsa? Film? Spela? Duscha? Photoshop? Tv?
Hm, vad ska man välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0