Nattinatti

Uh, jag måste gå och lägga mig nu typ.
Är inte alls trött tyvärrr, men klockan ringer 05:20 imorgon,
så jag lär vara heelt död om jag inte försöker sova nu typ..
Fan att jag inte är trött, det har jag varit alla andra kvällar
denna veckan, vid denna tiden. Skit också!

Det har i alla fall varit en bra dag idag, då jag hunnit med en massa saker.
Hade ju en del att stå i idag, fick det mesta gjort som tur är.
Imorgon kommer jag inte blogga som ni kanske förstår.
Man är ju inte så oansvarig att man sätter sig på jobbet och
bloggar i varje fall ;) haha.
Är väl hemma runt 16:00, så slänger la in ett inlägg då.

Sov så gott nu, det ska jag försöka göra i alla fall.
Nattinatti :)


Oh, btw.. jag pratade med plutten innan.
Det var trevligt, inte för att vi pratade så länge, men ändå!
Wonderful att höra hans röst igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0