Oouuppsii

Hoppsan, fröken Samuelsson somnade visst en stund :/

Jag la mig på soffan för att glo en film, hann kolla typ första kvarten,
sen slocknade jag som ett litet barn.
Morsan kom springandes runt 17:00 och sa åt mig,
då hade jag sovit sen klockan 15:00 typ. Inte alls bra.
Så det var bara att starta om filmen och se den. haha.
Jag är lite klantig ibland måste jag erkänna, men vafan..
Har varit sena nätter och tidiga mornar nu för tiden,
inte konstigt man är helt slut liksom :/

Var snäll och hjälpte mamma med hennes gran också.
Plockade bort pyntet, slängde ut den från balkongen
och sedan släpade den bort till fotbollsplanen.
I am a good girl :)

Usch, vad ska man göra nu då? Klockan är ju inte ens 7 än,
och nu är jag en väldigt pigg pigg piggelin flicka :)
Nått måste man ju hitta på, hm. Prata telefonen kanske?
Eller varför inte ta en promenad?
Hell no, kallt ute. Jag ska se mer film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0