"Positiva klubben"

Fan vilken seg dag, även att jag sov i typ 2 timmar innan,
så har denna dagen verkligen sniglat sig fram, sjukt.
Hatar när dagarna går för fort, men även när dom går alldeles
för sakta, precis som idag. Jag vill att klockan ska gå fort.
Så klockan är läggdags snart och vakna upp till en ny
och mycket bättre dag imorgon, yes!

Har nyss suttit och gjort massa mallar i Excel i alla fall.
Dom blev helt okey, till det jag ska ha dom till. haha.
Har även sökt lite jobb och spelat lite datorspel.
Kollade nyss vad som kommer på tv, och det fanns
inget roligare än Cops som börjar klockan 19:00.
Eftersom jag har så extremt jävla tråkigt så får
jag väl helt enkelt ta och se på det då.. suck..

Fy fan vad jag är potitiv idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0