Sikken rackare han är

Haha, ser att Tobbelus har gästbloggat.
Sikken jävla rackare han är då, haha.
Utan att ens fråga eller något, hmm.. kanske dags för lite smisk nu då? ;)
Nej, jag ska vara snäll.. hiho :)

Jag är faktiskt skitmätt, Tobbe lyckades verkligen med maten.
Vi ska strax byta om och lägga oss och glo på filmen.
Vi har inte kommit så långt ännu, riktiga segisar idag.
Tobbe ska upp och jobba klockan 07:00 imorgon bitti,
och jag säger bara jääääävlar i havet om han väcker mig då!
Haha, jag ska inte upp innan typ 08:30,
ska med morsan till Knalleland, handla lite skit och sådär.
Ska bli riktigt trevligt, länge sedan jag och hon gjorde nått ihop :)

Men ah, det var la allt för mig denna måndag.
Har haft en skitbra dag och hoppas morgondagen slutar lika bra :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0