Ska somna inom 30 minuter

Var ju hemma ganska sent idag som ni nog förstod.
Har nu hunnit varva ner lite sen jag kom hem.
Känner riktigt hur kroppen värker efter att ha gått runt i
Göteborg igår i typ 7 timmar och jobbar 8 timmar idag,
utan någon vidare sömn, känns verkligen kan jag lova.
Men känner mig duktig och att jag har gjort något vettigt.
Jag ska ta mig ett äpple nu sedan hoppa i säng.
Ska upp skapligt imorgon och ge mig iväg en sväng.
Är nog hemma till lunch igen typ, så vi hörs ju då :)

Ska försöka somna inom 30 minuter hade jag tänkt.
Då bör jag vara utvilad imorgon när klockan ringer 08:45, eller?
Ja, det lär vi bli varse. haha. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0