Smootihe - Mooums

Hej hej hej!

Nu är jag hemma igen, och trött som jag vet inte vad.
Men det hindrar inte mig från att göra allt som måste göras idag.

Jag har precis gjort mig en smoothie, innehållande:
Blåbär, yoghurt med smak av honung och banan i.
Den blev suveränt god måste jag säga, så den tipsar jag om :)
Jag ska ta och hälla i mig den nu, sedan byta om till lite bekvämare kläder
och därefter sätta igång med dagens alla sysslor.
Vill få allt gjort så jag kan ta det lugnt till någon film sen :)

Ja, jag lär väl inte blogga på en stund,
men självklart hörs vi senare!!


Kommentarer
Postat av: T

Mums... på dig ;)

2010-01-18 @ 15:31:27
Postat av: Jessi

Åh, mums på dig själv du ;)

2010-01-18 @ 16:16:59
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0