Tidsfördriv.. typ?

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Jodå
3. Är du uttråkad? Som fan, haha
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Ja ibland
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Såklart ;)
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
2. Har du nånsin blivit sårad? Många gåner
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för honom? Njae, det vet jag inte
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Kanske de kanske
6. Har du haft en hemlig beundrare? Kanske
7. Är du kär? Ibland är jag och ibland inte.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Om jag hittar den rätta, så Ja!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Båda
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror la på
8. Pengar eller lycka? Lycka!!
9. Dag eller natt? Natt
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja
2. Brutit ett ben? Ja
3. Gjort nåt du ångrar? Många saker
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men skulle gärna prova
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, tyvärr :(
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? Haha, ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja :(
10. Velat försvinna? Ja 

skit
Vad såg du på tv sist? Hm, Navi Cis tror jag
Vems blogg läste du sist? Min egen, haha
Vad åt du sist? Potatisgratäng och kött
Vem pratade du med sist? Mamma
Vem ringde du sist? Jenny
Vem messade du sist? Mamma
Vad läste du sist "bok"? Va? - Om bok så var det Liam Norberg - Insidan
Vem pussade du sist? *hemligt* HAHA
Vem kramde du sist? Mamma
Vem bjöd du sist på något? Oj, hm. Det minns jag inte
Vad köpte du sist? Massa grejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0