Trevlig pratstund med ett gammalt ex

Åh, jag har suttit och snackat med ett gammalt ex till mig nu
i några timmar på msn, det var verkligen trevligt.
Vi brukar iofs höras av lite då och då och kolla läget typ, men det
var väldigt länge sedan vi satt och verkligen pratade i lugn och ro.
Vi camade samtidigt, sånt är jävligt kul ibland.
Jag tog fram min gamla "dagbok" som är från den tiden
då vi var tillsmamans och läste lite för honom, fan vad vi skrattade.
Jag hade ritat ett så fint hjärta och skrivit hans namn i,
det fotade jag med mobilen och skickade som mms, gulligt :)
Fy fan vad kär jag var i den killen alltså, helt sjukt.
Och jag är så lycklig att jag har honom kvar i mitt liv fortfarande.
Att vi kunde fortsätta vara vänner efter vårat "Break up" om man säger.
Ingen av oss trodde det från början, med tanke på att vi var tillsammans
jävligt länge så kändes det inte som att vi kunde fortsätta som vänner sen.
Men efter någon måndag utan varandra kunde vi ta upp kontakten igen,
börja smsa, prata på msn, ringa varandra och sen till och med träffas :)
Är inte det helt fantastiskt? - Jag tycker det i alla fall.
Han betyder fortfarande så sjukt mycket för mig och stället alltid
upp i alla lägen, oavsett vad det gäller, han är en riktig guldklimp! <3
Och nu bestämde vi att ses nu snart, så fort vi kan! :) hihi.

Aja, nog babblat om gamla pojkvänner. haha.
Dom skulle jag kunna babbla om i timmar, för jag har mycket att
säga om dom olika som jag haft under mina 20 år, haha.
Skit samma nu, det kan vi ta en annan gång ;)
Mina ögon svider och bränner, huvudet värker och har sig.
Känner att det är dags för sängen nu faktiskt.
Ska lägga mig och läsa i min bok tänkte jag, hoppas på att somna
fort så jag får vakna igen, har en del saker att stå i imorgon,
men det är ganska roliga saker, så mig gör det inget!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0